مصلحت

نمی دونم اولین بار کی از این واژه احمقانه استفاده کرد ٬ البته بهتره نگوییم احمقانه٬ فاجعه آور بهتر  است ٬ واژه ای که آن قدر دامنه بازی را فراهم می کند ٬ که در آن جان انسان ها هم بی ارزش می شود ٬ چون مصلحت این را می گوید ٬ حالا اینکه مصلحت چه کسی یا چه چیزی ٬ خدا دادند ٬ متاسفانه نه تنها آخوند ها این مشکل تمام ایرانیان است ٬مشکل و ایرادی که سر بسته باقی می ماند را حل شده تلقی می کنند ٬ غافل از اینکه هیچوقت آتش زیر خاکستر باقی نمی ماند . دیروز مصلحت آن بود که وقتی هواپیما سقوط کرد ٬  نگوییم چه شد ٬ تا ۳ هفته بعدش یک هواپیمای دیگر سقوط کند ومهم نیست که فردا روز هم هواپیمای دیگر ... امروز مصلحت آن است که اگر در مملکت آنفلانزای مرغی چند مورد دیده شد خبرش را ممنوع کنیم ٬وفردا مصلحتی دیگر برای موضوعی دیگر ٬ حالا در این میان ۱۰۰۰ نفر مردند یا اسمشان را شهید در راه آنفلانزا می گذاریم و یا با پول خانوادشان را سرگرم می کنیم ٬ که معمولا نمی شود ٬ مصلحت می گوید که با چند تا از مادران همیشه در حال شهید دادن مصاحبه ای بکنیم  و... مگر چه قدر بنیان های این نظام سست است که با وبا و آنفلانزا و سقوط هواپیما به لرزه در می آید و یا این از خصوصیات یک جامعه کمونیست اسلامی است که هر چیزی در آن تهدید است ٬ زمانی یک انسان ٬ و زمانی ویروس. شاید برای هواپیما و غیره بتوان کاری کرد که شما در آن نباشید و فقط جان انسان های بی گناه در خطر باشد ولی این بیماری دیگر دست شما نیست ٬ که با مصلحت (خفقان) قضیه تمام شود ٬ خطری است که جان همه ما را تهدید می کند ٬ و به جای مصلحت ٬ چاره ای برای پیش گیری از آن بیاندیشید که فردا ممکن است دیر باشد .

اشتغال زایی

پدرم برای ماموریتی به پاکستان رفته بود ٬ برایم تعریف می کرد موقع بازگشت از فرودگاه کراچی وقتی برای ... به دستشویی رفته بود ٬  با یک ساختمان چند طبقه مواجه می شود ٬این ساختمان بخش سرویس و دستشویی فرودگاه بود ٬ هر طبقه شامل چند بخش سرویس ٬ و هر بخش سرویس شامل چند چشمه ٬ دولت پاکستان برای اشتغال زایی ٬ هر نفری را مسئول یک چشمه قرار داده است٬ که وظیفه تمیز نگه داشتن آن بر عهده او بوده و افرادی که از چشمه ها استفاده می کردند ٬ مبلغی به این افراد می دهند ٬ هر بخش هم برای خودش مسئولی دارد که او مسئول نظارت بر کار این افراد است و در صدی از در آمد روزانه آنها هم نصیب او می شود و به این طریق دولت برای حدودا ۲۰۰۰ هزار نفری شغل ایجاد کرده است ٬کشور ما هم همانند پاکستان  جزء کشورهای جهان سومی و در حال توسعه برای اشتغال زایی جوانان ایرانی به همین روش متوسل شده است ٬البته با توجه به رشد جمعیت کمتر ما و سطح فرهنگی مردم ما نمی تواند آنها را مسئول چشمه دستشویی کند ٬ برای یک کار ساده اداری ۵ نفر مسئولیت مختلف تعریف می کند یکی مسئول امور دفتری می شود ٬ یکی دیگر نامه شماره شده را مهر می کند ٬ یکی دیگه مسئول نوبت دهی به افراد است (منشی ) ٬ یکی هم که از همه باهوش تر است مسئول تائید نامه می شود ٬ برای رفتن به مرحله بعدی و قص الی هذا ....... خلاصه جمعیتی را  سرکار می گذارد ٬ و از سهم ارث نفت حقوقی به آنها می دهد ٬ و اسمش را می گذارد اشتغال زائی

کاست جدید رسید

در پی استقبال شما خواننده عزیز از نشر آثار احمدی نژاد انشارات استشهادیون(تروریست سابق) راه حسینی و پیرو خط اقدام به ضبط و پخش کاست دیگری به همراه چند موزیک ویدیو کرده اند ٬

 نام کاست هسته ملی  

موسیقی نداره چون حرامه ولی در گروه کرش زن هم داره (کلی واسه خودش آوانگارده)

نام آهنگ ها :

۱- ما ملت بیداریم (بیماریم) از آمریکا بیزاریم            

۲- مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا (با ریتم تند و همکاری چندین دی جی مداح )

۲- مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا .....مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل  

۳- هیهات من الذله   

۴-  حسین حسین شعار ماست خامنه ای رهبر ماست  

۵- انرژی هسته ای حق مسلم ماست  (با صدای خواننده محبوب (شهیر ) احمدی نژاد)

 

کمربند ها رو ببندید

 دوستان مارش جنگ به صدا در آمد ، شما از همین الان ما را کشوری جنگ زده به حساب آورید این آقا هر چه می توانست گفت  بشنوید!!!! :

1-      با وجودی که صهیونیسم شکست خورده در فلسطین ،عده ای از دولتمردان(دانمارک و ...) ضعیف از آنها تبعیت می کنند  و کشورهای آنان و مردمشان گروگان صهیونیست هستند ولی مردم دنیا امروز طرفدار عدالت و آزادی اند و صهیونیست ها تاوان رفتار خود را می دهند .

 

این آقا  فکر کرده همه جای دنیا هم مثل کشور ماست . در آن یک عده کفتار نون به نرخ روزخور پیدا می شود  (دیروز حامی شاه  وامروزا سگ آخوند و ....) و باقی مردم هم به سرنوشت خود کاری ندارد و می گذارند یک عده بیایند و هر چه بگویند و هر چه بکنند و منافع وطن را به خطر بیاندازند و کسی حرفی به آنها نزند.

2-      هولوکاست واقعی را در فلسطین پیدا کنید ، که روزانه ملت فلسطین را به خاک و خون می کشند و در عراق و بین مردم عراق جستجو کنید .

 

تو که می بینی مردم عراق به این فلاکت و بد بختی دچار شده اند ، مگر یادت رفته که مردم قبل از حمله آمریکا به عراق در خیابان دورش جمع می شدند و شعار زنده باد صدام و زنده باد اسلام می دادند حالا چه بر سر صدام آمده ، فکر کرده ای مردم و جوانان امروز هم به گرمی از جنگ تو استقبال می کنند.

3-      بساطی که 60 سال است در خاورمیانه پهن کرده اید ، زودتر جمع کنید .

 

برای جمع شدن بساط دارند تلاش می کنند و تو هم بهانه پشت بهانه بدستشان می دهی این بساط با رفتن تو و امثال تو جمع می شود  ، وقتی پول نفت بی زبان مردم ایران برای کمک به سوریه ، حماس و .. نرود ، این بساط هم خود به خود جمع می شود و حماس هم به جای هارت و پورت اضافی میره دنبال سیر کردن شکمش!

بخش آخر سخن رانی بیشتر مرا به یاد مکالمه پدر بی سوادی با فرزند خردسالش شبیه بود ... ببین من گفتم  اینجوری اونا گفتند اون جوری

بالاخره حرفی که نباید می زد را زد  بشنوید !!!:

      4-از انرژی هسته ای  که مصارف گوناگون کشاورزی ،صنعتی، نیرو (بمب) ،عرصه های علم فناوری می توان بهره گرفت و آنها نم خواهند ما آن را بدست آوریم ... از ما می خواهند بهشان ثابت کنیم که تمایلی برای دستیابی به بمب اتمی نداریم  ، مگر می شود عدم چیزی را ثابت کرد ( 1- از منطق هم هیچی نمی فهمی 2-ببخشید چی چی هولو کاست رو می خواستی ثابت کنید  )...تا به امروز سیاست ما بر این بوده است ، که از انرژی صلح آمیز هسته ای و در صنعت استفاده کنیم و تا به امروز در چهار چوب ان پی تی و آژانس حرکت کرده ایم ولی بدانید اگر این روش شما ادامه پیدا کند ملت ما سیاست خود تغییر خواهد داد .

 

یعنی بمب هسته ای ، یعنی کشک ، یعنی هر چه تا الان از فناوری صلح آمیز گفتیم دروغ بود  وقتی می گویم احکام آقایان به باد شکم بند است یعنی همین جا، (امروز حرام فردا حلال ) ولی این آقا نمی داند که وقتی ما داشتیم با مسائل نجاست و احکام آن دست و پا می زدیم ، آنها داشتند بمب هسته ای را روی هوا می زدنند ، واقعا فکر می کنید بمب هسته ای آقایان از آسمان ایران خارج می شود ،

 

از فردا قرار است نوار شوی محمود جان  معروف به منیژ در کلیه کاست فروشی مجاز پخش شود این کاست با نام( بشنویید !!!! )از آقای دکتر و همنوایی یه عده بی شعور و با شعر انرژی هسته ای حق مسلم ما( آخوندا )ست به عبارتی جنگ با بمب اتمی حق مسلم ماست

      ۵-ما نیاز به کالا های مصرفی که غربی ها نداریم کالاهایی که برایش کلی تبلیغ می کنند و کلی پورسانت می دهند .

این آقا هیچ به میزان واردات ما و صادرات ما نکرد ، دوستان خدمت شما عرض کنم که دیشب عربستان اعلام آمادگی کرد ، که توانایی تولید کسری نفت در صورت تحریم ایران را دارد ، به این ترتیب تائید تحریم را به تمامی ملت همیشه در صحنه  تبریک میگم نوش جان ! البته یه سوالی دارم تکلیف شیکم این همه نون خور رو که تو این چند وقت با نون مفت شکمشان را سیر کرده اند چی می شه . تکلیف بودجه آقای امام زمان که به حساب جمکران واریز می شود چی می شه و بوجه ۳ میلیاردی مدرسه مصباح جون چی میشه و هزاران تکلیف دیگه اگه ما رو تحریم کنن دنیای تو (ونزوئلا و کوبا و سوریه ) که پول ندارند از ما نفت بخرند .

 

در انتها از همه دوستانی که در مراسم راهپیمایی شرکت کرده و به این ترتیب ٬ تاییدی بر شروع  تحریم و جنگ بر علیه خودمان داشته اند تشکر می کنم ٬ ولی زمان دراز طول نخواهد کشید که مردم حساب های خود را با شما صاف بکنند !! دستتان درد نکند! 

روز اسارت بر همگی مبارک

  • کارگران مشغول کارند ٬خوشحال و شاد که برای آبادانی کشور عزیزشان عرق می ریزند وسنگی جابه جا می کنند.  کارگران از روی نا آگاهی با دستان خود خشت بر خشت دیوار زندان می گذاشتند آنها نمی دانستند که برای زندانی کردن آزادیشان می کوشند کارگران نپرسیدند چه می سازند٬حتی یکبار از خودشان هم نپرسیدند !

روز ۲۲ بهمن ٬روزی پر افتخاری که ملت ما برای اولین بار در قصد کرد تا برای سرنوشت و آزادیش تصمیم بگیرد ٬ ولی آن را به راحتی از دست داد و گرفتار دوره سیاهی از تاریخ خود شد  ٬مبارک باد !! امروز سخن گفتن خطا است ٬چون آنچه هست ثمره اعمال خود ماست ٬ کارهایی که عالیجنابان با مردم ما کردند ٬ مرگ بسیاری از جوانان این مملکت به خاطر اهدافی تهی ٬ معنویتی که برای ما به ارمغان آوردند ٬ اعتیاد و فحشاء که فضای بسته مسبب آن بود پول و ثروتی که در بانک های خارجی برای ما نگه داشته اند! ٬ تلفن هایی که هر روز بابت کار های مختلف پیشنهادی به ما می شود !٬ حقوقی که نداده از ما پس می گیرند و بعد از نفت حالا اورانیوم غنی شده بر سفره هایمان!.....همگی چیز هایی است که عالیجنابان در طلب اخلاص گذاشته و به ما هدیه کرده اند. امروز به برنامه های صدا و سیما نگاه کنید آنچه آقایان آن را با افتخار نمایش می دهند خود یک سند است ٬آدمهایی که در این راه پیمایی در شهرهای غیر از مرکز راهپیمایی می کنند را با آدمهای فیلم های اوایل انقلاب مقایسه کنید ٬ مطمئنا مفهوم شعار های خدمت و خدمت گذاری بیشتر برایتان آشکار خواهد شد ....امیدوارم ٬ فقط امیدوارم که امروز احمدی نژاد حرفی نزند که با سرنوشت همه ما بازی شود.

  • عکس های من به مناسبت آخرین کشف در عرصه فیزیک جهانی که هر سال آن را جشن می گیریم .

 انفجار نور

 

 

قایق

همه ما داستان های زیادی را می شنویم ٬ اما فقط می شنویم چرا که شنیدن بسیار آسان تر از عمل به آن است می گویند عده ای در قایقی در حال سفر بودن یکی از آنها زیر پایش را سوراخ می کرد و می گفت من فقط دارم زیر پای خودم را را سوراخ می کنم ولی نتیجه عمل او غرق شدن همه افراد داخل قایق بود ٬این داستان کاملا نقل ماست در این اوضاع و شرایط ٬می گوییم رئیس جمهور منتخب مردم نیست نظر هیئت حاکمه از نظر مردم جداست مردم ایران آزاد منش هستند ٬مردم ایران طرفدار انرژی صلح آمیز اند ٬مردم ما طرفدار تروریسم نیستند ٬(رئیس جمهور آمریکا می گوید مردم ایران قابل احترام اند .)و هزاران حرف دیگر که هر روز می شنویم ٬اما واقعیت آن است که ما همگی در یک قایق در حال سفریم و سرنوشت تمامی ما به هم گره خورده است ٬با گفتن این سخنان که راه ما و زندگی ما از دولتمردان جداست ٬از ما سلب مسئولیت نمی شود ٬ما همگی مسئول آنچه در حال رخ دادن است هستیم ٬ یک سوالی از شما دارم واقعا فکر می کنید اگر مردم عراق می دانستند که چه بلایی قرار است به سرشان بیاید خودشان جلوی صدام نمی ایستادند و از او باز خواست نمی کردند و می گذاشتند به این راحتی صدام با جان هزاران عراقی بازی کند ؛ چند در صد مردم موافق حرکات بسیجیان در آتش زدن سفارت ها بودند (کاری با درست یا غلط بودن چاپ کاریکاتور ها ندارم .) ٬ چند در صد گفتند آقا شما غلط می کنید که در چنین شرایط آشفته ای که هیچ چیز به نفع ما در دنیا نیست ٬ از روی شکم سیری و بی کاری (پر کردن اوقات فراغت ) به سفارت ها حمله می کنید و سنگ می زنید و .... نمی فهمید که دارید با سرنوشت ۷۰ میلیون ایرانی بازی می کنید ٬ به خیالشان ثواب بزرگی نصیبشان می شود٬ کسی حرفی زد ٬ اعتراضی کرد ٬مگر کسانی که به سفارت آمریکا حمله کردند فکر می کردند که ما تا ۲۶ سال باید تاوان آن اشتباه را بدهیم ٬یا زمانی که هواپیماهای ما به علت تحریم آمریکا در طول این بیست و چند سال در هر گوشه ای سقوط کرد ٬افراد داخل هواپیما را جدا می کردند (شما به سفارت حمله کردید! شما نکردید!) ما جشن هم برایش می گیریم ٬متاسفانه سادگی از ماست ٬فکر می کنیم هر کس شعار الل..اکبر سر داد یعنی حزب خدا و طرف مقابل دشمن خداست ٬ به خدا به این سادگی ها هم نیست ٬ در  عاشورا هم به این سادگی نبود که ما با خود فکر می کنیم ٬ در عاشورا سپاهیان یزید با یاد و نام خدا سر از بدن فرزندان پیامبر جدا می کردند٬ حالا هم با شعار دین و ادامه راه حسین ....... این آقا هم که در وجودش ذره ای خیر پیدا نمی شود از مردم خواسته در رفراندم هسته ای ۲۲ بهمن شرکت کنند (رفراندوم بی صندوق ندیده بودیم که به میمنت وجود ایشان دیدیم! )حالا چند نفر از مردم می دانند که شرکت در این راهپیمایی ٬چقدر با قبلی ها فرق می کند ٬ و دولت فعلی آنرا به عنوان تاییدی بر اشتباهات این چند ماه خود می گذارد و ادامه راه اشتباه و یا اگر می دانند چقدر به خود زحمت می دهند که برای سرنوشتشان تلاش کنند . ما قدر آنچه داریم را نمی دانیم ٬ و همیشه وقتی آنرا از دست می دهیم تازه برای بدست آوردنش تلاش می کنیم ٬ اما این بار مسئله امنیت است نه آزادی ٬ چیزی که امروز بدست آوردنش سخت تر از آزادی است ٬(حتی برای کشور های بزرگتر و پر قدرت تر از ما) امروز ما همگی مسئولیم ٬تمام ایرانیان در مقابل یکدیگر و در مقابل آیندگان تا جلوی کسانی با سرنوشت همه ما برای ماجراجویی های بچگانیشان بازی می کنند ٬و بی هیچ تدبیر و سیاست امنیت و جان همه ما را به خطر می نداخته اند ٬ برخورد کنیم و جلویشان بیاستیم (منظورم اصلا انقلاب و ... نیست .رجوع شود به اصلاحات)فردا روز اگر اتفاقی افتاد نمی توانیم بگوییم ما مخالف بودیم که این حرف دردی از هیچ کس دوا نخواهد کرد!