کمربند ها رو ببندید

 دوستان مارش جنگ به صدا در آمد ، شما از همین الان ما را کشوری جنگ زده به حساب آورید این آقا هر چه می توانست گفت  بشنوید!!!! :

1-      با وجودی که صهیونیسم شکست خورده در فلسطین ،عده ای از دولتمردان(دانمارک و ...) ضعیف از آنها تبعیت می کنند  و کشورهای آنان و مردمشان گروگان صهیونیست هستند ولی مردم دنیا امروز طرفدار عدالت و آزادی اند و صهیونیست ها تاوان رفتار خود را می دهند .

 

این آقا  فکر کرده همه جای دنیا هم مثل کشور ماست . در آن یک عده کفتار نون به نرخ روزخور پیدا می شود  (دیروز حامی شاه  وامروزا سگ آخوند و ....) و باقی مردم هم به سرنوشت خود کاری ندارد و می گذارند یک عده بیایند و هر چه بگویند و هر چه بکنند و منافع وطن را به خطر بیاندازند و کسی حرفی به آنها نزند.

2-      هولوکاست واقعی را در فلسطین پیدا کنید ، که روزانه ملت فلسطین را به خاک و خون می کشند و در عراق و بین مردم عراق جستجو کنید .

 

تو که می بینی مردم عراق به این فلاکت و بد بختی دچار شده اند ، مگر یادت رفته که مردم قبل از حمله آمریکا به عراق در خیابان دورش جمع می شدند و شعار زنده باد صدام و زنده باد اسلام می دادند حالا چه بر سر صدام آمده ، فکر کرده ای مردم و جوانان امروز هم به گرمی از جنگ تو استقبال می کنند.

3-      بساطی که 60 سال است در خاورمیانه پهن کرده اید ، زودتر جمع کنید .

 

برای جمع شدن بساط دارند تلاش می کنند و تو هم بهانه پشت بهانه بدستشان می دهی این بساط با رفتن تو و امثال تو جمع می شود  ، وقتی پول نفت بی زبان مردم ایران برای کمک به سوریه ، حماس و .. نرود ، این بساط هم خود به خود جمع می شود و حماس هم به جای هارت و پورت اضافی میره دنبال سیر کردن شکمش!

بخش آخر سخن رانی بیشتر مرا به یاد مکالمه پدر بی سوادی با فرزند خردسالش شبیه بود ... ببین من گفتم  اینجوری اونا گفتند اون جوری

بالاخره حرفی که نباید می زد را زد  بشنوید !!!:

      4-از انرژی هسته ای  که مصارف گوناگون کشاورزی ،صنعتی، نیرو (بمب) ،عرصه های علم فناوری می توان بهره گرفت و آنها نم خواهند ما آن را بدست آوریم ... از ما می خواهند بهشان ثابت کنیم که تمایلی برای دستیابی به بمب اتمی نداریم  ، مگر می شود عدم چیزی را ثابت کرد ( 1- از منطق هم هیچی نمی فهمی 2-ببخشید چی چی هولو کاست رو می خواستی ثابت کنید  )...تا به امروز سیاست ما بر این بوده است ، که از انرژی صلح آمیز هسته ای و در صنعت استفاده کنیم و تا به امروز در چهار چوب ان پی تی و آژانس حرکت کرده ایم ولی بدانید اگر این روش شما ادامه پیدا کند ملت ما سیاست خود تغییر خواهد داد .

 

یعنی بمب هسته ای ، یعنی کشک ، یعنی هر چه تا الان از فناوری صلح آمیز گفتیم دروغ بود  وقتی می گویم احکام آقایان به باد شکم بند است یعنی همین جا، (امروز حرام فردا حلال ) ولی این آقا نمی داند که وقتی ما داشتیم با مسائل نجاست و احکام آن دست و پا می زدیم ، آنها داشتند بمب هسته ای را روی هوا می زدنند ، واقعا فکر می کنید بمب هسته ای آقایان از آسمان ایران خارج می شود ،

 

از فردا قرار است نوار شوی محمود جان  معروف به منیژ در کلیه کاست فروشی مجاز پخش شود این کاست با نام( بشنویید !!!! )از آقای دکتر و همنوایی یه عده بی شعور و با شعر انرژی هسته ای حق مسلم ما( آخوندا )ست به عبارتی جنگ با بمب اتمی حق مسلم ماست

      ۵-ما نیاز به کالا های مصرفی که غربی ها نداریم کالاهایی که برایش کلی تبلیغ می کنند و کلی پورسانت می دهند .

این آقا هیچ به میزان واردات ما و صادرات ما نکرد ، دوستان خدمت شما عرض کنم که دیشب عربستان اعلام آمادگی کرد ، که توانایی تولید کسری نفت در صورت تحریم ایران را دارد ، به این ترتیب تائید تحریم را به تمامی ملت همیشه در صحنه  تبریک میگم نوش جان ! البته یه سوالی دارم تکلیف شیکم این همه نون خور رو که تو این چند وقت با نون مفت شکمشان را سیر کرده اند چی می شه . تکلیف بودجه آقای امام زمان که به حساب جمکران واریز می شود چی می شه و بوجه ۳ میلیاردی مدرسه مصباح جون چی میشه و هزاران تکلیف دیگه اگه ما رو تحریم کنن دنیای تو (ونزوئلا و کوبا و سوریه ) که پول ندارند از ما نفت بخرند .

 

در انتها از همه دوستانی که در مراسم راهپیمایی شرکت کرده و به این ترتیب ٬ تاییدی بر شروع  تحریم و جنگ بر علیه خودمان داشته اند تشکر می کنم ٬ ولی زمان دراز طول نخواهد کشید که مردم حساب های خود را با شما صاف بکنند !! دستتان درد نکند! 

نظرات 2 + ارسال نظر
سانچو یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

تنها می تونم بگم دلم برای مملکتم واقعا میسوزه

ایران امروز یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://30yasat.blogsky.com

سلام

احمدی نژاد=توهم توطعه= توهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد