شغل ٬ آخوند

گاهی می شود که انسان ناچارا باید چشم بر روی حقایق ببندد ٬ تا در زمان مناسبی برای حل کردن و یا رفع مشکل پیش آمده ٬فکری بکند . اما تشخیص اینکه آیا زمان مناسب چه وقت است دریاتی می خواهد ٬ که از هر کسی ساخته نیست . حقیقتا انسان باید از سلامت روانی و فکری برخوردار باشد ٬ تا در هر لحظه بهترین تصمیم را بگیرد . سوالی که همیشه در ذهن مطرح می شود این است ٬که چرا علمای قم در قبال چنین دخل و تصرف های آشکاری که در دین صورت می گیرد و با آمدن ٬ احمدی نژاد و یارانش ٬ شتاب روز از افزونی گرفته است ٬ سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد ؟ آیا شایسته نبود از همان اولین بار که آقای جنتی لیست امام زمانی نمایندگان را اعلام کرد ٬ با چنین تفکری مخالفت می شد ؟  ٬و یا  علمای قم که برای موی نسوان کفن بر تن می کنند و به خیابان می ریزند ٬ و از لرزش پایه های سست ایمانیشان سخنرانی می کردند ٬ برای چنین دخل و تصرف های آشکاری در دین پیامبر واکنش نشان می دادند ؟ اگر اعتصابی در قم شکل می گرفت ٬ آیا امروز آقایان جرات سخن گفتن از الهامات خداوندی و قیاس بین احمدی نژاد و با پیامبر را پیدا می کردند ؟ آیا کسی فکر می کرد زمانی آقایان جرات پیدا کنند و بگویند که هر کس که بگوید که نامه احمدی نژاد الهام الهی نبوده است ٬ دهانش را باید سرب ریخت ؟ نه این روش و منسک به نا کجا آباد عبد المالک و جند الله می رسد ٬ والله که ساختن احادیث جعلی کاری ندارد ! مگر نه اینکه کسانی که در کرمان آن فجایع را ساختند ٬ به نام خدا  و اله اکبر سر نبریده اند !نهایتش به کجا می رود ٬ هیچ آنقدر این دروغ ها را به دین می بندند ٬ که از اسلام و قرآن چیزی جز نام باقی نمی ماند .مردم از دین زده می شوند ٬ خودتان بی کار می شوید ٬ آن وقت باید واقعا برای ظهور آقا دعا می کنید ٬ که از گشنگی و بیکاری تلف نشوید  . دوستان من اگر دین ندارید فکری برای دنیایتان بکنید که مبادا ۱۰ ٬ ۲۰ سال بعد بیکار می شوید !
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
آقا سروش وبلاگت عالیه..

زینب جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

کجا سروش جان بی کار میشن؟ گشنگی چیه؟ تازه شغل جدید نون و آب دار پیدا کردن !
لقمه ها چرب تر شده و چرب تر تر هم خواهد شد
مگه نتیجش دیده نمی شه؟ دیگه جلوی عبا هاشون به هم نمیرسه تازه شکم مبارک که اجازه نمیده دستاشون به هم برسه بلکه از ننگ شغلشون کم کنه
خوب چه اشکالی داره؟ مردم که سیرند . فقیر و بیکار و مریض و بد بخت و بیچاره که نداریم. ماشالله که نفت هم سر سفره هاست.
اینا از سر ریز نفت و جنگل و دریا و معدن یه کمشو که حق مسلمشونه میخورند و مردم رو هم به راه راست هدایت می کنند . دیگه خوشبختی از این بیشتر هم میشه که هم دنیا رو برامون می خوان هم آخرتو .
به راستی که خداوند خیرشان دهاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد