دیدار خدا

در شبی از شبهای قدر در جستجوی خدا  به شهر رفتم


مردمانی دیدم که برای شفای دردهای بی درمانشان ناله سر می داند 
روحانی را دیدم که از فرت سیری و گناه پیش روی دیگران مستان و رقصان پایکوبی می کرد.
مردمانی که برای وارد شدن به یکدیگر رحم نمی کردند.
نابینایانی که مردم را گمراه می کردند
ضجه ها و اشکهای دروغین
مردمانی که از شادمانی مرگ خدا بر سر می کوفتند
فکری ندیدم ٬ خلوتی نبود
اینان برای کسانی ناله و فغان سر می داند که هیچ شناختی از آنان نداشتند
مگر می شود !!
صبحدم همه شادان و خندان از توبه
به قصر و غار های خود بازگشتند 
 تا آنچه می کردند از سر گیرند
احساس کردم که چقدر از خدا دور شدم کاش در خانه می ماندم
این صحنه ها را نمی دیدم

جز خدا در آن میان همه چیز یافتم
خدا  را تنها تر یافتم.
خدا تنها تر از دیروز بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
یاس جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ق.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

... تنهایی خدا رو باید ما به هم بزنیم‌!! ...
.::موفق باشی‌::.

سارا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ب.ظ http://kahtoonkhanoom.persianblog.com

سلام / و خدایی که در این نزدیکیست / لای این شب بوها / پای آن کاج بلند /

زینب دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ

جز خدا کیست که در سایه لطفش بخزیم
رحمت اوست که هر لحظه پناه من و توست

محسن دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ب.ظ

...و گندمزاران آفتاب خورده تابستان
سکه های زریست
پیشکش از سوی خداوندگار...
محسن

خودم سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ق.ظ

خدا در میان انبوه واژگان و الفاظ غرق شده است !!
نجاتش دهید که بر این منوال اگر بگذرد چیزی از خدایمان نمی ماند

سوده نگین تاج جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://sodeh.blogfa.com

زیبا بود سروش.
به روزم.
منتظر دیدارت

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

بهتر بود یه کسی راجع به خدا صحبت کنه که خدای خودش یه روسپی باکره نباشه.

عزیز دلم من مثل شما فکر نمی کنم خدا مال من و شما نیست ولی قطعا اون خدایی
که دایناسور ها در ذهن تو و امثال تو ساختن هم نیست

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

خدای ما هر چی باشه همونی که خودت میدونی نیست.من هم عزیز دل تو نیستم.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:11 ب.ظ

خدای ما هر چی که باشه همونی که خودت میدونی نیست جیگر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد