آموزش مجازی با سس اضافه

قصه قصه خر و پالونشه !!! ما جماعت ایرانی لباس هامون مرتب تر شده ٬ تحصیلات مون بالاتر رفته ٬ نوع ماشین ها٬ ... همه و همه چیزمون به دنیای مترقی نزدیک شده ٬ الا این عقل ٬ امان از این هدیه خدا دادی که برای ما دست نخورده  نگه داشتن اون جز بزرگ ترین افتخاراته ! باز منفی باف شدی ؟! نه این هر روز و روز برام بیشتر ثابت می شه که ما ایرانیان فقط پالونمون رو عوض کردند ٬ خره همون خره !.... چند روز پیش یکی از همدوره ای ها زنگ زد ٬ که آره فلانی من یه موسسه خوب اعزام دانشجو می رم ٬ خیلی شرایطش خوبه و من از مزایای اون خیلی استفاده کردم . تقریبا با این شخص بجز سلام و علیک رابطه خاصی نداشتم ٬ تازه توی این دوره زمونه هم٬ از کسی خیر رسیدن خیلی بعید به نظر می رسه ! قرار رو موسسه گذاشت ٬ رفتم اونجا برام خیلی عجیب اومد٬ کلی آدم جوون اونجا بود. هیچ شباهتی به موسسه اعزام نداشت ! من با ۴ نفر دیگه رفتیم تو اتاق .... همون که از من خواسته بود برم اونجا ٬شروع کرد به شرح دادن موسسه!! ... تازه فهمیدم که چه گرفتاری شدم ٬ خلاصه حرفاش ٬ یه موسسه ای  بود در انگلستان که آموزش مجازی می داد و برای ثبت نام ۸۰ دلار از دانشجو ها پول می گرفت ٬ جالب تر اینکه برای اشتغال زایی دانشجویانش از اونها می خواست که چند نفر دانشجو به مجموعه وارد کنند ! و از در سود موسسه شریک بشن !  تقریبا هر چی از دهنم در اومد بهشون گفتم ! بیچاره ها رو دوچار از خود باختگی فرهنگی روحی کردم !..... با هیچ منطقی جور در نمی آد که یک جماعتی چقدر از یک سوراخ گزیده بشن ٬ یه روز گلد کوئستیان ٬ یه روز کوفت ٬ یه روز ... بعد از اینکه از اونجا اومدم بیرون فقط این جمله تو ذهنم می چرخه : خره همون خره فقط پالونش عوض شده !

این هم به مناسبت روز مادر تقدیم به تمام مادران زحمت کش !

نظرات 5 + ارسال نظر
کلاغ سیاه دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

آدمای سر کار بذار زیادن!

کلاغ سیاه دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

به نظر من بهشت رفتن ربطی به مادر بودن نداره

یه دوست دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام سروش عزیز
من با تموم حرفات موافق نیستم من دارم تو یه مجموعه ی گلدکوئیست فعالیت می کنم ولی به صورت اصولی و نه ادا اصولی و میبینم که افراد چه تغییراتی پیدا می کنند به مرور زمان و کم کم خیلی چیزها رو یاد میگیرند که اینجا محال صحبت نیست اگه فرصت بشه باهات حتما صحبت خواهم کرد ولی من و مجموعه ام خیلی از تعاریف رو عوض کردیم . یکی از دوستانم می گفت هر چیز وارد ایران می شه فقط خودش میاد و نه فرهنگ استفاده اون اتومبیل موبایل و .... و همچنین نت ورک پس مشکل از اون چیز ها نیست اگه فرهنگ اونم یاد بگیریم .

من دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

منو قاطی این ایرونیایی که جمع بستی نکن خواهشا!

وب نگار دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

سلام . ما شهر نشین هستیم با تمدن هستیم ولی خصلتهای شهر نشینی و تمدن در ما وجود ندارد بیشتر خصائل
قبایل بیابان نشین را یدک می کشیم .
ضمنا با اینترنت من شما فیلتر نبودید .
به دیدن من بیا . موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد