توهم فیلترینگ

حدود یک هفته ای به دلایل سوختن هارت مربوطه کوشه گیر شدم ، دار و ندارم سوخت و دود شد رفت هوا !  هر چه بر دامان این و آن پیچیدم که جان آن مادر گرام تان ، کرمی کنید و فایل های بند زاده را از آن  دنیای دیگر باز گردانید ، کسی عنایتی نکرد و پیشرفت علمی زمانه هم نتوانست ، کمکی بر این حقیر باشد .  امروز صبح بعد از مدتها با اتش فراوان ، در حالی که از کمی اینترنت خون رنج می بردم سری به وبلاگ زدم ، پیغام آمد که ای یار ACCESS DENIED  ، با خود تاملی کردم ، و در حالی که از شدت شعف و شادمانی در پوست خود نمی گنجیدم ، با خود گفتم : ( دیدی بالاخره زحماتت در راه پرده برداری از آخوند زادگان نتیجه داد و دست اندر کاران اونترنت بر اهمیت کار پی برده اند و همت خود را،  بر بستن چنین سایتی که دایره مفاهیمش از هوش بشری فراتر رود ، فشارانیده اند . ....  ای خدا کرامتت را شکر ، هیچ کسی ما را نکشفید الا تو ! )  و خلاصه ای نام تو را بهترین ... بود که چون مستحبات شبانه بر لب و دل جاری بود  . از خود بگویم که چه ها فکر نکردم در باب مصاحبت و مصاحبه ها از نوع قربانیان این فیلترینگ خانمان سوز با دست اندرکاران و خبرنگاران بلاد کفر ! ( چه خودی بشناسانیم !... و به قولی رفتیم برای تیم ملی !)  ... در همین حال و احوال روحانی بودم ، که یادم از دوستان اونترنتی آمد، گفتم ایها السروش ، تعجیل باید که فرصت کم است ، و زمان ، زمان خود نمایی است و رسانیدن این خبر مسرت بخش به یاران اونترنتی است ، القصه هر چه می تایپیدیم ، پیغام می آمد که ای یار ACCESS  DENIED ، دیدم هر چه BLOGSKY موجود دارم همه را بسته اند ! مشکل را دانستم ، اما کاری نتانستم!  با این همه آبروریزی در پیشگاه مقدس خود چه می توانستن  کردن ، لیوانی پر ز آب یخ نوشیدم ، تا مرهمی بر این همه  زخم باشد . دنیا که به آخر نرسیده ، فردا روز با دستانی پر تر خود را در دامان این صیادان غاصب خواهم انداخت!

نظرات 6 + ارسال نظر
من شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

دیروز وبلاگ من هم فیلتر شده بود اشتباهی :D

محمد هژبری یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ق.ظ

این آخریه خیلی خوب بود.
اونای دیگه رو اصلا نمی شد خوند

زینب یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام.
خوشحالم که میبینم هنوز سرت سرجاشه.
مواظبش باش.

هومن یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ

سروش جان ایشالا فیلتر هم میشی..........:دی

راستی خیلی جوابت با مزه بود............
این دفعه دیدمش عملی نشونش میدم

به امید دیدار
قربانت

ایران امروز دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://30yasat.blogsky.com

سلام

آقا چرا شما هر وقت می نویسی پینگ نمی کنی؟ این از گلایه.

درباره فیلتر شدن. چند بار کلمه آخوند و کلمات حساسیت زا را بنویس درست می شود!

سجاد پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ http://paknevis.com/weblog

سلام. واقعا هم که «دایره مفاهیمش از هوش بشری فراتر رود» :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد