خدا به مانا و مهرداد رحم کند

 
مانا نیستانی و مهرداد قاسمفر، کاریکاتوریست و سردبیر ایران جمعه
نمایندگان مجلس خواستار محاکمه علنی عوامل انتشار کاریکاتور روزنامه ایران که اعتراض گسترده ترک زبانان ایران را در پی داشت شده اند
32 نماینده استان های شمال غرب ایران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه ای، ضمن محکوم کردن آنچه آن را "اهانت به هموطنان آذری" خوانده اند، خواستار محاکمه علنی عوامل انتشار کاریکاتور روزنامه ایران شده و در عین حال، به مسئولان نظام نسبت به وجود زمینه ها و عوامل گوناگون ایجاد ناهنجاری ها در سطوح عمیق تر جامعه هشدار داده اند.

در این بیانیه از موضع گیری آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی تشکر و حمایت شده و گفته شده:"به ایشان اطمینان می دهیم که فرزندان غیرتمند خطه آذربایجان با بیداری و هوشیاری کامل، توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان نظام اسلامی را خنثی نموده و هرگز در دامی که آمریکای فتنه گر گسترده است، قرار نخواهند گرفت."   ( ادامه مطلب )

 

 

گمانه زنی در باب وقایع اخیر آذربایجان - حامد قدوسی

ماجرای شورش های اخیر در آذربایجان برای کسی که با وضعیت این مناطق آشنا باشد تا حدی عجیب و کمی مشکوک به نظر می رسد. جرقه قضیه را کاریکاتور مانا زد که من هر چه نگاه کردم چیز توهین آمیزی در آن ندیدم و ابتدا نتوانستم بفهمم که چرا باید در جاهایی مثل دانشگاه ها علیه آن اعتراض صورت گیرد. در قدم بعدی تحلیلی که عنوان شد این بود که در واقع کاریکاتور بهانه ای شد برای اعتراض به تبعیض ها و مسایلی که در این سال ها پوشیده مانده بود. قسمت عجیب ماجرا برای من همین تحلیل ها است. (ادامه مطلب )

 

نظرات 4 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7 پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz khobi sorosh jan wb bahal hasst age tonesty be man ham sar bezan khosh hal misham barname haye yahoo 7 Final hast va be dostanet ham moarefy kon
behshad
bye

زیکزاک جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ

۱.گذشتن بازدید کنندگان وبلاگ را از ۱۰۰۰۰مورد به تو تبریک می گویم (البته ۹۹۹۹من بودم!)
۲.من فکر کنم اینها این کارها را می کنند تا ملت دیگه نه عکس بگیرند نه کاریکاتور بکشند نه مقاله بنویسند بهترین کار این است که مانند پارسه آنها را روی سنگ حک کنیم تا حداقل آیندگان بتونند اونا را پیدا کنن و به حال و روز ما ....

سانچو شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

این قضیه الکی داره شلوغ میشه

من شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان نظام اسلامی
هر کاری می کنم نمی تونم این عبارت رو هضم کنم!!! مسخره ست به خدا.. گندش داره درمیاد دیگه.. شورشو درآوردن.. پس فردا دختر همسایه بغلی رو... می کنند میذارن تقصیر آمریکای جهانخوار.. بابا هرچی شما میگین درست! ولی به مولا یه کم عقلانیت و منطق پشت حرفاتون بذارین.. با سانچو موافقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد