ببخشید! امروز کافی نت مردانه است.....وبلاگ دور باطل

دستور جدید اداره اماکن نیروی انتظامی:
در تازه ترین دستورالعمل اداره اماکن نیروی انتظامی، صاحبان کافی نت ها 2 هفته فرصت دارند تا "اقدام به تفکیک جنسیتی کافی نت ها" کنند. در همین راستا ماموران اداره اماکن هر روزه به کافی نت های مختلف در سراسر کشور مراجعه و این موضوع را به مسئولین کافی نت ها ابلاغ می کنند. بر اساس این دستور العمل "در صورت عدم تغییر برنامه زمانی حضور آقایان و خانم ها ظرف مدت زمان تعیین شده" با متخلفین "برخورد قانونی" خواهد شد.
در ماه های گذشته کافی نت ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، ملزم به اجرای قواعد سفت و سخت مختلفی شده اند. از جمله اینکه می بایست از حضور دختران با "پوشش نامناسب" جلوگیری کنند. "خواهرانی که قصد استفاده از خدمات اینترنتی را دارند می بایست حجاب اسلامی را رعایت نمایند." این موضوع برای پسران نیز به همین صورت است و از ورود آنان با پوشش نامتعارف به کافی نت ها جلوگیری می شود.
البته رعایت حجاب اسلامی برای خانم ها سال هاست که الزامیست، اما نکته جالب توجه در این ضوابط جدید این است که محدوده "رعایت حجاب اسلامی" و "پوشش متعارف" اصلاٌ مشخص نشده است. و به همین دلیل همیشه موردی برای تعطیلی یک کافی نت پیدا می شود. ( ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد