میلاد پیامبر رحمت مبارک .

@@@@@ دست به دست هم پیش به سوی ویرانی . دست به دست هم پیش به سوی زندان هسته ای . پشت به پشت هم پیش به سوی تفرقه و کش و قوس های قومی . پشت به پشت به هم پیش به سوی فقر و نکبت . در کنار هم پیش به سوی قطعنامه هسته ای شورای امنیت . همه با هم در جنگ پوچی .

@@@ من شکایت دارم از محمد (ص) و دینش که تمام دنیای انسان های جهان را بر هم زد . من شکایت دارم از محمد (ص) و دینش که به کسانی ایمان دروغین بر حق بودن را داد ٬ که به راحتی به نام دینش سر از تن جدا می کنند و انسان های بی گناه را به هوا می فرستند . من از محمد و دینش شکایت دارم ٬ دینی که جز نفرت در دلها چیزی به ارمغان نیاورد . دینی که به آدم ها  جز دروغ و ریا چیزی نمی آموزد . دینی که رهبرانش ٬  انسان ها را احمق تصور میکند . دینی که انسان پرسش گر را به چالش می کشد ٬ دینی که به بقای خودش می اندیشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
طلبه ی امروزی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ب.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
می خوام بگم : اگر اهل استدلال و سخن هستید با کمال میل حاضرم با شما گفتگو داشته باشم و استدلالات شما رو ببینم .
آنچه اینجا گفتید فقط احساس تنفر شما بود نه استدلال و دلیل!
اگر خواستید پیغام بدید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد