۱۷ روز دیگر

۱-  من فقط باشم

من فقط باشم

مست مستت می کنم

در خماری های تو ٬ صد کاخ می سازم برایت

در بیابان های خالی ٬در سرابی ٬گلد های بیشماری می نگارم

طعمه ام ناموس مردم ٬جوی آبت را فراهم می کنم .

موشکی چون قرص ٬آسمان هفتم و هشتم .

گر کنی شوهر ٬گر بگیری زن ٬ گر شوی هالو * ٬می دهم ۵۰۰ تومان وامت .

من فقط باشم

می خرم احکام ٬می کنم ممنوع ٬ می شوی چون گرگ .

می زنم آتش به مالت ٬ می کشم سوهان به روحت ٬می فشارم

می کنم انگشت در احساس مردم ٬ می ستانم حقتان را.

امنیت را ٬....  ٬واژگان نامحتوای کفر را ٬ می دهم احساس خوبی .

من فقط باشم

*منظور سکوتی از روی آینده نگری است ٬ به هر حال  قصد جسارت به متاهلین نبوده است ! 

 

۲- فریاد از آن کنند که فریاد رس رسد   

    فریاد را چه سود ٬چو فریاد رس نماند ؟   اخوان ثالث

 بنویسیم ٬ بخوانیم ٬ بگوئیم ٬ اکبر گنجی ۲۶ اسفند باید آزاد شود .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد