you burn my hand

دیشب صحبت های آقای نوری زاده در برنامه میز گردی با شما را گوش می کردم در مورد بمب گذاری حرم ائمه در سامره حرف جالبی زد ٬کمی تا قسمتی با نظر من توافق داشت البته مستدل تر و با ارائه دلیل بیشتر ٬ صحبت از این قرار بود : زمانی که مسجد فیضیه در مشهد را آتش زدند ٬ زمانی که در حرم امام رضا در مشهد مقدس بمب گذاشتند که بعد ها از اعترافات سعید امامی معلوم شد که کار ایشون و دار و دستش بوده است ٬ زمانی که مقتدا صدر در حرم حضرت علی تیر اندازی کرد و ترکش آن مدت ها توسط تلویزیون خارجی پخش می شد (و همین چند وقت پیش با کلی عزت وحرمت مقتدا صدر را آوردند و ....) و زمانی که همین چند وقت پیش آقایان مسجد دراویش را در قم در یک شب تبدیل به پارکینگ کردن ٬در هیچ کدام از این موارد هتک حرمتی اتفاق نیافتاد ٬ولی امروز که منافع آقایان ایجاب می کند ٬ این کار خیلی مصیبت چی چی مایی است و آقایان از بس که ناراحت اند ۷ روز عزای عمومی اعلام می کنند و سرمایه و پول نفت ما در تمام کشور های دو آتیشه مسلمان برای تظاهرات علیه هتک حرمت ها خرج می شود ٬ و در پاکستان عکس آقای خامنه ای را بالا می برند و مرگ بر آمریکایی می فرستند که در همان روز اول این حادثه از این اتفاق ابراز ناخوشنودی کرد و اعلام آمادگی برای باز سازی کرد و آقا شادان است و فکر می کند با این عزاداری های قلابی برای حرمین ٬ می تواند منافع هسته ای خود را تامین کند .

مصلحت ٬ مرگ بر فلان و فلان ٬توجیه وسیله ٬ ظهور آقا و ..... وقتی بنیان های سیاسی یک عده چنین مسائلی باشد ٬ اتفاق جالبی نمی افتد ٬ به هیچ اصلی پایبند نخواهند بود ٬ دین هم یک شوخی است ٬ به واقع اینان جماعت ایرانیان را به خوبی شناختند و از احساسات مذهبی آنها به خوبی بهره می گیرند ٬ هر چیزی را هزیانهایی را جای دین قالب می کند و هر جای در هر مسئله گیر می کنند از مذهب برای منافع و قدرت طلبی استفاده می کنند ٬ زمانی بهترین ها و جوانان این مرز و بوم را برای حفظ حکومت با زیارت عاشورا ٬ و امام زمان های قلابی که سوار بر اسب بودند و با چراغ از کنار سنگر های این جوانان ساده رد می شدند بر روی مین می فرستادند و حالا برای تولید بمب اتم ٬ به امامان خیلی فراوان هتک حرمت شده و آقایان نگران دین و اسلام هستند .

نظرات 3 + ارسال نظر
سانچو یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

تازه اینجاش را بگو که در راهپیمایی برای بازسازی حرمین از مردم پول جمع میکردند .

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:14 ب.ظ

آقا بالا بری پایین بیایی (انرژی هسته ای حق مسلم ماست)
حالا هی خودتو....

یک خواننده دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

باید اول از همه بگم که ما به عنوان بچه مسلمان باید بدانیم که در چه صفی ایستادیم. و برای کی داریم سینه میزنیم. اقای نوریزاده که ازش اسم بردی یک آدمی است که از مشتی اطلاعات کوهی از داستان میسازد و این امر برای هر کسی مسلم است. داستانهایی که سر قصه قتلهای زنجیره ای و غیره ساخته را همه میدانند و میخندند.
داستان مسجد فضیه مشهد را من و تو لا اقل میدانیم. سوره توبه را که حتما خوندی. در این سوره دستور تخریب مسجدی داده شد به نام مسجد ضرار. این مسجد توسط اصحاب پیامبر تخریب شد و جز مقدسات هم نبود.مسجد فضیه و مسجد شریعت در قم هم مصداق بارز همین کج روی ها بودند. هر چند من خودم با عملکردی که در باره مسجد شریعت شد چندان موافق نیستم.
داستان بمب گذاری در حرم امام رضا کار سعید امامی نبوده. من نمی دانم از کجا چنین چیزی را شنیدی. در همان برهه منافقین این جنایت را به گردن گرفتند.
فکر کنم اگر این مطالب را اعمال کنی شاید در نتیجه گیری هم که کردی تجدید نظر کنی.
قربانت
یک خواننده

۱- اگر دقت بفرمایید من در پاراگراف اول صرفا نقل کردم
۲- در مورد مسجد ضرار هم درست می فرمایید ولی به سادگی نباید قیاس کرد ٬ که راه
انحراف را باز می کند ٬همین قیاس اشتباه بود که در زمان خاتمی یک سری در بیلبوردشان می نوشتند ما اهل کوفه نیستیم علی(آقای خامنه ای ) تنها بماند و الان به راحتی راه حسین را با رسیدن خودشان به انرژی هسته ای مقایسه می کنند .
۳- اگر خاطرتون باشه روز بعد از بمب گذاری ٬ ۳ یا ۴ نفر (دقیقا مطمئن نیستم ) را در تلویزیون آوردند که گفتند ما جزء منافقین هستیم و اعتراف به این کار کردند ٬ از همان زمان
این سوال مبهم بود که اگر این قدر وزارت اطلاعات قابلیت و سرعت دارد چرا زودتر اقدام نکرد و جلوی این کار را نگرفت . بعد ها در زمان قتل های زنجیره ای هم با بازرسی هایی
که انجام شد از وزارت اطلاعات مشخص شد که این افراد در آن زمان در زندان بودندو بعد در اعترافات سعید امامی که به بیرون درز کرد معلوم شد کار آنها بوده است .
به هر حال مرسی از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد