to be continue

++ غیبت صغری : سفر به بلاد امارات که سرمایه نفتی ما در آنجا خوب جواب می ده ٬ اصولا برای    ما٬ پول نفت زیادی اسهال می آورد و از آنجایی که آقایان بسیار زیاد به سلامتی ما علاقه بند هستند ٬بیشتر آن را برای سوریه و فلسطین و دیگر دوستان می فرستند .

+++ شب قبل تلویزیون بی بی سی با یکی از وکلای حماس مصاحبه داشت ٬

مجری: با توجه به پیروزی حماس در فلسطین و احتمال قطع کمک های اسرائیل و آمریکا به شما ٬ برای تامین این کسری بودجه شما چه برنامه ای دارید.

وکیل : این کار اسرائیلیان به ضرر آنها تمام می شود ٬ آنها بازار خوب اجناسشان در فلسطین را از دست می دهند ! (من رو یاد صحبت های احمدی نژاد می انداخت)

مجری : سوال من از شما چیز دیگری است ٬ برای این کسری بودجه چه برنامه ای دارید.

وکیل : برنامه ما ٬رایزنی ها و گفتگو با کشورهای عربی (غیر عرب ایران ) قرار شده این کسری بودجه را از طریق آنها جبران کنیم!(روی برنامه شان ۵ سالی فکر کرده اند ٬زیاد زحمت می کشند)

در همین راستا خالد مشعل هم برای دریافت کسری بودجه به تهران آمده ٬ و یک دست آقا را مالش فرموده و جیب پر از پول کرده  و به خریت آقایان پوزخندی زد!

++++ کم کم داریم علنی بت پرستی می کنیم ٬ برای خراب شدن حرم امام هادی ۷ روز عزای عمومی اعلام شده ٬ هر کس می تونه یک قطعه ازحرم را برداشته در خانه نگه دارد و به جای خدا برای آن گریه کند ٬ حتمابرایش هزار حوری در بهشت قرار می دهند (ان شاء الله )وقتی اصل و معنا رها شود و جای خود را به ظواهر بدهد نتیجه ای غیر از این ندارد ٬ عمل انجام شده کاری نادرست بوده در این شکی نیست ٬ولی من فاجعه و مصبیت چی چی مایی در آن نمی بینم ٬ جایگاه ائمه در زمین و بین مردم را خداوند قرار داده و نه مقداری طلا و جواهر و زینت آلات که بر سر مزار آنها قرار داده ایم و می رویم دست بر سر آن می کشیم و خراب شدن آن را مصیبت می گوییم و برای ساختمان گریه کرده و نوار دی جی مداح پخش کنیم . آن زمانی که هواپیمای خبر نگاران سقوط کرد و عده(انسان زنده نه ساختمان) از بهترین های این کشور از میان رفتند عزای عمومی اعلام نشد٬  ولی امروز برای خراب شدن یک بنا ۷ روز عزای عمومی اعلام می کنیم . مقدسات اسلام معنایی بسیار وسیع تر در خود دارد٬توهین به آن دست بردن در آن است نه خراب کردن زیارت گاه . وقتی مفهوم برای تغذیه ذهن عوام کم بیاوری ناچاری مفاهیم قلابی را به جای دین قالب کنی٬..می گویند هر شری در نهایت دامن مسبب هایش را خواهد گرفت ٬وقتی جان آدم ها برای اهداف پوچ حلال می شود ٬و عمل ترور و کشتن جان انسان های بی گناه شهادت خوانده شود ٬ نهایت آن هم امروز در عده اسلامیون سنی افراطی (خوارج سابق) چنین بلایی بر سر حرم امام هادی می آورند ٬فردا مکه و خانه خدا ! به هر حال این سیکل ادامه دارد و عده ای هم برایشان شغل ایجاد شده است ٬ هر روز تظاهرات عزاداری و شام و نهار مجانی....

+++++ عکس از دوبی نمازجمعه

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالرضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ق.ظ http://www.farsiyad.blogsky.com

مدفن امامان شیعه در سامره هدف بمب گذاری قرار گرفت
به گزارش منابع پلیس عراق، بامداد روز چهارشنبه، 22 فوریه، مردان مسلح به نگهبانان حرم عسگری در شهر مذهبی سامره، واقع در حدود 90 کیلومتری شمال بغداد، حمله کردند و با ورود به این مکان و قرار دادن وسایل انفجاری در نقاط مختلف آن، باعث بروز یک رشته انفجار شدند

سلام وبلاگ من به روز شد میتوانید مرور فرمایید. این متن برای شماخودکار فرستاده می شود www.farsiyad.blogsky.com

سانچو پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

ما که داریم این همه به فلسطینی ها کمک میکنیم . پیشنهاد میکنم اونم یکی ازاستانهای خودمون بکنیم . حداقل اینطوری راحت تر هستیم . تازه تعداد استانامون هم زیادتر میشه !!!!!

زینب پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:18 ب.ظ

جهان را بنگر سراسر
که به رخت رخوت خواب خراب خود
از خویش بیگانه است.

و ما را بنگر
بیدار
که هشیواران غم خویشیم.
خشم آگین و پرخاشگر
از اندوه تلخ خویش پاس داری می کنیم
نگه بان عبوس رنج خو یشیم
تا از قاب سیاه وظیفه یی که برگرد آن کشیده ایم
خطا نکند.

وجهان را بنگر
جهان را
در رخوت معصومانه ی خواب اش
که از خویش چه بیگانه است !

***

ماه می گذرد
در انتهای مدار سردش.
ما مانده ایم و
روز
نمی آید.

احمد شاملو

سروش ؛ حقایقی هستند که واقعا تلخند.قدرت و جسارت زیادی میخواد که کسی بین میوه ی آگاهی و بهشت؛ اولی رو انتخاب کنه...

محسن پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ

سروش عزیز این بلایی است که به قول دکتر شریعتی حکومت صفوی بر سر ما آورده است .آنجا که مردم را با تیغ آخته مجبور کردند تا مضامینی را به عنوان فرهنگ مذهب شیعه جایگزین تشیع علوی کرده و آن را در گذر زمان در مغز کودکان این سرزمین فرو کنند . دیگر علی در زمین و در کنار شیعیان نبود بلکه به آسمان ها رفته بود و دیگر دست مردم به او نمیرسید و بعد از آن دیگر خدا واحد نبود . علی مرد و انسان بزرگی است که من او را به عنوان اسطوره های زندگی می شناسم در کنار مسیح و ... .
حاکمان صفوی نمی دانستند که زمانی نه چندان دور در بین فرزندان این مرز و بوم کسانی یافت خواهند شد که حتی در انتخاب دین خود با اندیشه خواهند بود و به عمل دیگر به این خاطر که مسلمان زاده هستند مسلمان نیستندتا چه رسد در مورد مسایل زیر مجموعه این اعتقاد و دین.بی شک تمام ادیان (به گفته ی کتاب وحی) یک هدف دارند و آن رسیدن به انسانیت و جهان بدون خون و خونریزی و بدون بی عدالتی ـالبته نه تنها در شعارـ اما در این میان در تمام ادیان گروههای افراطی چیز دیگری می گوییند عده ای هدف مند در جهت تعجیل در ظهور منجی (حضرت مهدی - مسیح و ... ) دست به جور و جنایت میزنند چون معتقدند که منجی زمانی می آید که جهان پر از ظلم و جور شود و ...
تقصیر خودت بود که عقده هامو باز کردی. امیدوارم روزی برسد که در تمام دنیا تنها انسانیت حاکم باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد