راه امام حسین

آتش زدن سفارت توسط دانشجویان خشمگین (بسیجیان سابق ،اساتید دانشگاه سابق ،نمازگذاران جمعه .....) اگر تمام دانشگاه ها را از دانشجویان خالی کنید و آنرا از همین بسیجیان حقوق بگیر پر کنید آنها هم بعد از مدتی به دانشجویان سرکشی خواهند شد که برای کنترلشان یا با چماغ بر سرشان می کوبید یا معتادشان می کنید ٬ یا با ازدواج و .... سرشان را گرم می کنید٬چون آنها هم می فهمنند که در این مملکت چه خبر است  .... حالا اصلا چه اصراری است هر توهشی را به دانشجویان و اساتید دانشگاه بچسبانید(اگر کارتان توجیه دارد بگویید بسیجیان) .....آقایان دیگر کفن پوشانیدنتان هم خریداری ندارد ،هر چه در آستین داشتید خرج کردید.....جالب است که بعد صدور حکم آژانس درباره گزارش پرونده به شورای امنیت٬ برادران بسیجی یادشان افتاد که در اوایل هفته گذشته کاریکاتور حضرت محمد در دانمارک چاپ شد ،قبل از آن به پیامبر توهین نشده بود....... شما هم دروغ می گویید هم با وقاحت همه چیز را برای خودتان توجیه می کنید..... تنها چیزی که می شه گفت : ما هم یواش یواش مثل اعراب جاهل رفتار می کنیم.

 

وقتی که دین بازیچه قدرت طلبی می شود هر کاری توجیه پیدا می کند ، هر حکم شرعی دادنش حلال می شود اگر در دنیا ارتباطات زندگی نمی کردیم ،بعید نبود که آقایان در مداحیشان بگویند که حادثه کربلا هم به خاطر غنی سازی اورانیوم بود ،باورش شاید برای ذهن سخت باشد ولی خیلی هم دور از انتظار نیست .... ما آمدیم در غم شهادت مولایمان سینه زنی کنیم چه ربطی به انرژی هسته ای دارد ... در انتهای عزاداری بگویی انرژی هسته ای حق مسلم ماست (آخونداست. ) ما راه تو را ادامه می دهیم حسین جان ..... اگر ادامه دهنده راه  حسین بودی همچون مگسی در هوا برای پول آقایان حرمت هر چیز را نمی شکستی .......آقایان بی خود دل را به این جوانان به اصطلاح بسیجی خوش کرده اید (جوانانی بی حیائی که رکیک ترین سخن ها بر زبانشان مثل نقل و نبات جاری است و هر کثافت کاری می کنند و با کمال وقاحت التماس دعا می خواهند ) که با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست مشت خود را گره کرده به آسمان می فرستند ،ولی طرز تفکرشان –هرآن کس که نان داد بابا بود —است و شما هم  آنقدر با نان مفت  شکمشان را سیر کرده اید  که توان حرکت و ایستادگی در برابر دشمن را ندارند ، هرکسی هم که سرش به تنش می ارزید و برا خودش قهرمان ملی در جنگ بود را هم از ترس قدرت ، یا با هواپیما کشتید و یا به بیغوله ها تبعید کردید .... حالا با کدامین پشتوانه  می خواهید به جنگ کفر!! بروید ........ به هر حال همیشه از دین داری مردم سوء استفاده شده و خواهد شد ، فردا و پس فردا که تاسوعا و عاشورای حسین است اگر شنیدید که در اخبار می گوید مردم در راه پیمایی هایشان با شعار ادامه راه حسین دفاع ازانرژی هسته ای است زیاد تعجب نکنید..... در زمان دولت اصلاحات می گویید : ما اهل کوفه نیستیم علی(آقای خامنه ای) تنها بماند  حالا راه خود را ،برای سرکوب بیشتر مردم با بمب اتمی، با راه امام حسین قیاس می کنید،( ببخشید حکم قیاس با ائمه چی بود!؟)  

 

با توجه به شرایط خاص در عرصه بین الملل پیش آمده و تقارن آن با ایام عاشورا بنا به حکم ریاست جمهوری از کلیه هموطنان تقاضا می شود نذری های خود به صورت غنی شده ادا کنند تا مردم را  از مزایا و سود انرژی هسته ای  بیشتر آگاه کنیم  ،همچنین رئیس جمهوری وعده کرد که به همراه نفت که هر روز 1 الی 2 بشکه در خانه مردم عرضه می شود و در راستای حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه روزانه نیم کیلو اورانیوم غنی شده به صورت کپنی در کلیه فروشگاه ها عرضه شود .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
همیشه یک عده خاص هستند که در راهپیمایی ها و اینجور حرکتها شرکت کنند

وب نگار چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.weblognameh.blogsky.com

متاسفانه همین است .
پیامبر اسلام می فرمایید :
پاداش کسی که دین را در راه دنیا بکار گیرد دوزخ است .
باش تا آتش دوزخ از شما چه سازد .

ایران امروز -- علی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://30yasat.blogsky.com

سلام

سروش جان خوب نوشته ای و نظرت جالب است. متاسفانه دین در ایران شده بازیچه دست کسانی که هم قدرت دارند و به پشتوانه همین قدرت پول فراوان به جیب مبارک می ریزند و خوش می روند!

سری به من بزن و لینکت را در بخش نظرات قرار بده تا در اولین فرصت لینک بهت بدهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد