وطن پرستی

کارگران مشغول کارند ٬خوشحال و شاد که برای آبادانی کشور عزیزشان عرق می ریزند و

سنگی جابه جا می کنند.  کارگران از روی نا آگاهی با دستان خود خشت بر خشت دیوار

زندان می گذاشتند آنها نمی دانستند که برای زندانی کردن آزادیشان می کوشند کارگران

نپرسیدند چه می سازند٬حتی یکبار از خودشان هم نپرسیدند !

ما هم تلاش می کنیم تا چیزهایی که برای آبادانی کشورمان لازم است بدست آوریم اما به

چه قیمتی ؟ لاقل یکبار با خودمان خلوت کنیم از خود بپرسیم و نگذاریم که آیندگان به ما آنگونه نگاه کنند

که ما به پیشینیان خودمان می نگریم. همیشه وقتی تاریخ می خواندم از خود سوال می کردم ٬چرا

وقتی  قرارداد های ترکمن چای . گلستان بسته شد٬ هیچ کسی از آبا و اجداد ما معترض نشدند که 

آی با مملکتمان چه می کنید! حالا می بینم که نه من و شما هم  اگر بودیم چیزی نمی گفتیم کما اینکه

حالا هم نمیگیم!

آقا محمد خان به هر شهری حمله می کرد ٬چشم مردم را در می آورد و از چشمانشان کوه می ساخت

وقتی به کرمان حمله کرد ٬مردم رو یک جا جمع کرد و با چوب خطی برروی زمین کشید و گفت کسی حق

نداره پاشو از این خط اون ور تر بذاره تا من برم خنجرم رو بیارم .حتما می پرسید کسی فرار کرد؟ .......نه!

حالا که نمی توانی کاری بکنی لا اقل بدان.که هیچ چیز برای حاکم سخت تر از آگاهی مردمش نیست

حالا که نمی گذارند برای سرنوشتمان تصمیم بگیریم .دست کم به راحتی حرفشان را نپذیر .

یک بار هم که شده جای غیرتی شدن و احساسات وطن پرستانه درست فکر کنیم.

من از شما می پرسم : انرژی هسته ای حق مسلم کیه ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

به عنوان یک زرتشتی(اقلیت مذهبی !!)می دانم انرژی هسته ای که سهله کوچکترین چیزی در این کشور حق من نمی باشد !!!

اینو خوب اومدی!!

سینا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ب.ظ http://boys-e-girls.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
وبلاگ متفاوت و قشنگی داری.
جالب مینویسی.
به من هم یه سری بزن.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد