بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد           

باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

         طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود 

ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

         نزدی شاه رخ و فوت شد امکان حافظ                    

  چه کنم بازی ایام مرا غافل کرد

 تنهایی  .....................خدا ..................مرگ

دعا...................... ......گناه.. ..... ........ سکوت

خالی ..... ..    ... ..     نیرنگ .....  ...  ... سجاده

دروغ .... ..... ....  ....... سبز.... ..... ......   مرگ

جوان ... ........ ....... .. تو .... .... .......... شب

سرما.....  ........ مرد کارتن خواب....       . عبور  

 

از مهتابی به کوچه خم می شوم و به جای همه محرومان زمین گریه می کنم

.........................شاملو

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ http://khatoonkhanoom.persianblog.com

سلام عزیز / خلاصه حرفات گمان کنم همین میشه :تنهایی ...نیرنگ .... شب

من چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

من محروم نیستم ولی اگه دیدیش گوشزد کن به جای من هم گریه کنه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

ای کاش معنی حرفا یی که می زنی رو بفهمی.

از اینکه کسی اعتراض کنه خوشحال می شم در عین حال به افکار وحرفهای خودم مصممم تر! خوشحال می شم علت این حرفتو بدونم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ب.ظ

دلیلش اینه که مال این حرف ها نیستی.این حرفها هم به ضرر

من نیست که از مخالفت من به حقانیت خودت برسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد