احیای تمدن اسلامی

آبجی خانم هم با این حسادتی که در دل او لبریزشده بود خودش
خودش را می خوردو از زیر لحاف جواب می داد :
((-خوب .خوب سر عمر.داغ به دل یخ می گذارد ! با آن دامادی
که پیدا کردی !چوب بسر سگ بزنند لنگه عباس توی این شهر
ریخته چه سر کوفتی به من میزند .خوبست همه می دانند
 عباس چه کاره است حالا نگذار بگویم که ماهرخ دو ماهه آبستن
است من دیدم شکمش بالا آمده اما به روی خودم نیاوردم . من او
 را خواهر خود نمی دانم ...))
مادر از جا در رفت :((الهی لال بشوی .مرده شور ترکیبت را ببرد.
داغت به دلم بماند.دختره بی شرم برو گم شو .می خواهی لک
روی دخترم بگذاری ؟میدانم اینها همه از دلسوزه است. تو بمیری
که با این ریخت و هیکل کسی تو را نمی گیرد .حالا از غصه ات
به خواهرت بهتان میزنی؟مگر خودت نگفتی خدا توی قران خودش
نوشته که درغگو کذاب است هان ؟ خدا رحم کرده تو خوشگل
نیستی و گرنه دم به ساعت به بهانه وعظ بیرون می روی .
بیشتر می شود بالای تو حرف در آورد.
برو برو همه این نماز و روزه هایت به لعنت خدا نمی ارزد .
مردم گول زنی بوده است !
..................................................صادق هدایت

   ***در راستای سخنان دکتر احمدی نژاد و دوستان
   ***'احیای تمدن اسلامی؛ راه بی رهرو به آرمانشهر رهبران
         ایران'
   

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.shadmehrbaz.blogsky.com

سلام خيلی باهالی ....يه سری به ما هم بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد